visite Nederland Dec 2011 - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu visite Nederland Dec 2011 - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu

visite Nederland Dec 2011

Door: Klaas-Jan Top

Blijf op de hoogte en volg Klaas-Jan

26 December 2011 | Zuid-Afrika, Vryburg

Dag allen,

Dank,dank voor het geweldige korte weekje dat ik weer even in contact kon zijn met mijn roots en de mensen die daar een belangrijke rol in gespeeld hebben (en nog spelen).

Joost; dank voor een onderdeel van je droom te hebben kunnen zijn.

Pa en Ma, dank voor de altijd open deur en ik hoop daar nog lange tijd gebruik van te kunnen maken.

Henk, Gretha en Wiep (en aanhang), dank voor de updates en de verfrissende gesprekken.

Jeroen en Gerard, dank voor het avondje als vanouds. Gesprekken met jullie blijven me altijd lang bij en geven denkstof wat lange tijd nog natrilt.

Inge, dank voor je vriendschap, ik "hou" wellicht een beetje van je.

Alliane, dank voor de relaxte (?) avond die ik hard nodig had na een weekje in Nederland.

Margriet en Jacob, dank voor de hugh in de koude ochtend lucht. Jammer dat we niet meer even hebben kunnen bijpraten met Dineke en Wim erbij ergens in de week.

Cor en Antine; dank voor de bijdrage en de lunch.

Last but not least; Rianne, dank voor het dortige autootje van je. Het heeft me van A naar B kunnen brengen en dat maakt het erg aangenaam. Rijdt ie nog?

Anderen, trouwe volgers, Sharine, Jan en Betty en kids, ik heb meer tijd nodig om iedereen te kunnen zien en spreken. Hoop dat jullie het me vergeven dat jullie het weer met internet verhalen moeten doen. Jan, ik hoop overigens dat het weer wat beter met je gaat. Jij en je familie gaan door zware tijden. Ik hoop dat het tij nog eens wil keren.

Terug in Zuid Afrika, terug in de vaderlijke en echtelijke rol, wat overigens geen probleem was. Ik miste mijn dierbaren op de enkele momenten dat ik alleen was. Vooral de extra dag in Turkeye werd ik me bewust van wat Claire en mijn kids eigenlijk voor me betekenen. Heerlijk om weer hier te zijn. We blijven lekker thuis deze vakantie en dat is geen straf. Het weer is goed (vandaag regen by the way), het zwemparadijs in de tuin, het natje en droogje op zijn tijd en genieten van elkaars aanwezigheid. Mooi man.

Kus KJ

  • 26 December 2011 - 12:55

    Jellie:

    Mooi om te lezen dat je het leuk gehad hebt in Nederland. Vanaf deze kant wensen wij je een gelukkig en liefdevol 2012 toe!

    Groetjes
    Jellie
    Willem Ietse
    Fenna

  • 27 December 2011 - 08:41

    Sharine:

    Je moet het ook goed hebben gehad hier in Holland want, hier liggen zoals jij zelf al zei, jouw roots haha. Het was inderdaad wel kort om iedereen gedag te kunnen zeggen maar wie weet. Misschien in het jaar dat voor ons ligt...? Ik wens jou, Clair en de kinderen, een gezegend, gezond en gelukkig 2012.

    Tot gauw! Liefs,

  • 27 December 2011 - 10:00

    Inge:

    Ondanks dat winkelen niet onze beides grote hobby is, heb ik me uitstekend vermaakt in Heerenveen...

    Jij en je gezin de beste wensen voor 2012!!!

    Leuke foto's, wat is iedereen gegroeid!!

  • 29 December 2011 - 09:44

    Wiebrand:

    Het was ook weer leuk je live te zien!
    Weer erg leuke foto's trouwens! En wat is Mutsi een kerel geworden he! En de rest groeit ook behoorlijk door.... maar wat wil je met zulke kalkoenen!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vryburg

Het leven in Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2016

verslag 2015

17 Maart 2016

test

14 Januari 2015

Na 7 magere jaren, de vette jaren....

19 November 2014

nationale tv gehaald

25 Augustus 2014

vergeten
Klaas-Jan

WK in die enorme "achtertuin" van ons!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 156057

Voorgaande reizen:

17 Januari 2006 - 30 November -0001

Het leven in Zuid Afrika

Landen bezocht: