nationale tv gehaald - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu nationale tv gehaald - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu

nationale tv gehaald

Door: klaas-jan Top

Blijf op de hoogte en volg Klaas-Jan

19 November 2014 | Zuid-Afrika, Vryburg

Ik weet dat het weer tijd is voor een lang verhaal, dat komt, snel. Voor nu even een link naar het intervieuw wat ik gehad heb door SABC (zeg maar Nederland 1) en de sponsor SAB (South African Breweries) die het nationale onder 21 team sponsored. Ik scout voor hun in the North West province. De link is; youtube.com/watch?v=Q_qVyz3vNsw

Geeft een leuk beeld van met wie ik leef, waar ik leef en wat ik doe. Dit intervieuw staat op de castle webside. Ik heb nog geen digitale link van het tv intervieuw maar ze zijn overeenkomend.

Groet KJ

• 19 November 2014 - 17:01

Jan En Betty:

Hallo Klaas Jan,
    Heel mooi filmpje en zo te zien gaat het goed met jullie.

• 19 November 2014 - 18:07

Jelle:

Hee Toppie,

Leuk filmpje man, heel leuk inkijkje in je leven..... Ziet er goed uit.....