Begonnen!! - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu Begonnen!! - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu

Begonnen!!

Door: Klaas-Jan Top

Blijf op de hoogte en volg Klaas-Jan

15 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Vryburg

Dag familie, vriend, bekenden en sneak viewers,

Aan de vooravond van de level 3 pro license cursus heb ik even tijd en “free internet” als een frequent guest in het southern sun hotel in Pretoria, om jullie even up te daten over onze december vakantie maand.

Bij thuiskomst op Tiger Kloof had ik nog de hoop een weekje met de familie naar Pilanesberg te kunnen om te camperen en weer wat wild te spotten. Dit ging niet door. Er waren weer vele kosten die betaald moetsen worden. Van het geld dat over was hebben we een opblaas zwembadje kunnen kopen onder de noemer als de kinderen het naar de zin hebben, hebben de ouders vakantie. Dit blijkt meer dan waar te zijn. We hebben een erg leuke maand gehad waarin we kerst en oud en nieuw ook als familie gevierd hebben. Met kerst de huisvriend Mike erbij, oud en nieuw enkel de familie. Wel een tweetal braaien georganiseerd na oud en nieuw met vrienden en bekenden.

Nu zitten we alweer twee weken in het nieuwe jaar. Ben vanmiddag naar Pretoria gereden om morgen met de pro license te beginnen. Aan de participanten te zien, ken er redelijk wat uit eerdere cursussen en uit de test dagen voor deze cursus, ligt het nivo van coaches beduidend hoger als de andere cursussen of test dagen. Heb er erg veel zin in, heb Allen Freeze, een assistent coach bij Platinum Stars en mijn rokers vriend als room mate. Dat rokers vriendje zal lastig worden deze weken want ik ben gestopt sinds 1 Januari. Heb twee keer gezondigd en heb erg de nijging om vanavond even een biertje en een peukie met Allen te doen.....!!?? Allen is een ouwe rot in het vak met vele connecties die erg handig voor me kunnen zijn om de volgende en de juiste stap te kunnen maken.

Tiger Kloof heeft overigens ingestemd, met behoud van salaris, met het doen van de cursus. Hen vanochted nog even met de principal gesproken en hem de planning van de komende twee weken gegeven. Heb hier hard aan gewerkt in mijn “vakantie”. Vooral om de twee nieuwe stagiaires, die woensdag aankomen, een goede start te geven. Hij gaf nog wel even tussen neus en lippen aan dat we tot een “understanding” moeten komen over hoe ik dit alles wil “terug betalen” aan TK (de tijd die ik nu mis!!). Ik ga hier niet wakker van liggen. Ik heb genoeg voor TK gedaan de afgelopen 6 jaar. Het is eindelijk gerechtigheid in hun “payment” naar mij!

Goed ik zal jullie wat frequenter op de hoogte houden over het wel en wee van cursus. Hopelijk met wat foto’s van trainingen met PSL teams.

Kus KJ

  • 15 Januari 2012 - 22:11

    Gretha:

    Hé lieve Klaas-Jan,
    Veel succes en plezier!!! De vakantie heeft jullie goed gedaan. Jullie zien eruit als een warme liefdevolle happy family!!!
    Biertje en sigaretje gehad ondertussen? Ik hoop het niet.....
    liefs!

  • 16 Januari 2012 - 07:42

    Jeroen:

    Gaaf man dat je er snel er tussen kon komen en ook dat TK het wil betalen, pak deze voorzet en kop hem in.
    Veel inspiratie en suc6, grt jeroen

  • 16 Januari 2012 - 08:37

    Sharine:

    Hay KJ.,
    Geweldig om jullie zo samen te zien.
    Veel succes met de training.
    Liefs & x.

  • 16 Januari 2012 - 08:39

    Wiebrand:

    Good luck with your course kickoff....
    Je zult het vast naar de zin hebben!
    En TK..... komt vast allemaal goed!

    Leuke foto's ook weer!

    Kus Wiebrand, laura en Leon

  • 16 Januari 2012 - 14:29

    Jan En Betty:

    Hallo Klaas Jan, nogmaals heel veel sucses en plezier met de cursus.
    En wat het roken betreft ik heb de laatste in juli gerookt en heb ook nog steeds die momenten maar tot nu toe heb ik het volgehouden.
    groetjes..

  • 17 Januari 2012 - 16:09

    Nelson:

    veel plezier Topke, moie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vryburg

Het leven in Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2016

verslag 2015

17 Maart 2016

test

14 Januari 2015

Na 7 magere jaren, de vette jaren....

19 November 2014

nationale tv gehaald

25 Augustus 2014

vergeten
Klaas-Jan

WK in die enorme "achtertuin" van ons!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 156099

Voorgaande reizen:

17 Januari 2006 - 30 November -0001

Het leven in Zuid Afrika

Landen bezocht: