het nieuwe jaar "twenty ten" in. - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu het nieuwe jaar "twenty ten" in. - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Klaas-Jan Top - WaarBenJij.nu

het nieuwe jaar "twenty ten" in.

Door: Klaas-Jan Top

Blijf op de hoogte en volg Klaas-Jan

06 Januari 2010 | Zuid-Afrika, Vryburg

Het nieuwe jaar in..., een jaar waarin er in ZA veel gebeurt; het WK, geboorte van een 2e topper, opening Vitality Fitness and health centre, Klaas 40 jaar, aanstelling als vaste betaalde provinciale coach (??), en er zal nog veel meer gebeuren waar de horoscopen in de vele bladen en tijdschriften je meer over kunnen vertellen.

Wij hebben een rustige zomervakantie gehad, beetje thus zittn, korte tripjes, zwembad bouwen, kerstbraaien, oud en nieuw kampvuur, middag dutjes (samen met Warona), veel water en ranja drinken en sinds 31 december 22h10 gestopt met roken. Dit valt reuze mee rokers...., je moet enkel het besluit nemen en dan niet gaan zitten kniezen maar gewoon doorgaan met wat je deed (en een beetje meer op momenten dat het moeilijk is). Het moeilijke aan stoppen is dat het zo makkelijk is om weer te beginnen...?! Maar het stoppen op zich is niet moeilijk, het is een keuze.

Ik wens een ieder een geweldig 2010 toe, dat het maar een jaar mag worden waarin je hard werkt om je idealen, dromen, wensen te laten uitkomen.

Voor lege plekken in de agenda; zaterdag de 20februari, feestje Zuid Afrika op Tiger Kloof (Klaas 40)
Week in mei (rond de 20ste); Klaas in Nederland (biertje??)
Juni 2010; WK Zuid Afrika, als je nog geen tickets hebt voor het WK..., ik ook niet (heb wel voor een aantal wedstrijden ingeschreven, spannend!)
Tweede helft 2010; dat kan alleen maar meer zijn. Zuid Afrika leeft in de waas dat alles beter wordt na het WK. Ik droom lekker met ze mee..

Heb een aantal foto's voor een impressie van een december maand op Tiger Kloof bijgesloten en een drietal nieuwe filmpjes van Warona (zijn op het moment nog aan het uploaden).

Kus Klaas-Jan

• 06 Januari 2010 - 20:34

Karina Postema:

Hé Klaas-Jan,

Vind het zo leuk om zo af en toe die verslagen van je te lezen. Goed dat je bent gestopt met roken. Misschien is het leuk om in mei wat af te spreken onder het genot van een biertje.
    Hier bij ons gaat ook alles goed. Joep is nu inmiddels 15 maanden en keutelt er al lekker op los. Geweldig he die kleine mensjes! Geniet zo van hem! Werk al een tijdje als rayonmanager voor Nutricia, wat mij overigens erg goed bevalt.

Groetjes Karina

• 06 Januari 2010 - 20:58

Gretha:

Heerlijk! Foto's!
    Wij stoppen volgende week donderdag.

Dikke kus!

• 07 Januari 2010 - 08:26

Sharine:

Leuke foto's en videos. Voor jullie ook de beste wensen en dat al jullie plannen, dromen, doelen, bereikt zullen worden.
    En dat de komst van de 2e Topper meer geluk in jullie leven brengt.

• 08 Januari 2010 - 12:13

Wiebrand En Laura:

He Toppers,

Toch raar het met 30 graden plus kerst en oud en nieuw vieren. Hier is het nog steeds wit en koud. Leon zal het allemaal nog een zorg zijn, maar hoop voor hem dat we de komnede jaren weer zulke winterse taferelen krijgen.Helaas is het ijs bagger door de sneeuw en zijn niet overal de banen open. Mooie filmpjes en foto's!!

Groetjes ons

• 08 Januari 2010 - 20:00

Thea, Henk En Lars:

Mooi om weer wat te horen. Over dat stoppen met roken wil ik het nog niet hebben. Ik wil morgen met Lars zijn eerste klapschaats gaan halen, dan doe ik er zelf ook een paar. Vlak bij ons is de ijsbaan open. Dus.... Thea gaat per 1 feb ook dichterbij werken. Dus alles gaat goed hier. groetejs aan alle toppertjes daar. Henk

• 09 Januari 2010 - 20:08

Jan En Betty:

Hallo Klaas Jan,
    Allereerst ook voor jullie een goed en gezond 2010.
    Het weer is bij jullie beter dan hier, we hebben hier een weeralarm het sneeuwt en het stormt.
    Mis jij dat niet??
    groetjes.

• 19 Januari 2010 - 08:57

Mama:

IB-GROEP heet nuDUO
    www.ocwduo.nl
    je kunt het nu zelf even op zoeken
    Hier alles goed bel jullie wel weer groetjes mam oja van Aegon geen brief gevonden moet je ook zelf doen

• 15 Maart 2010 - 22:40

Jeffrey:

Hey klaas, zozo veel te gebeuren! in mei maar proberen biertje te drinken met de jongens?;) tell me know! j_vanderzee@live.nl

hoor van je groetjes daar aan iedereen!